Sider

lørdag 19. juli 2008

litt nytt...

Det har vært litt stille fra meg i det siste, men det betyr ikke at jeg ikke lager noe ;)

Forrige søndag hadde jeg scrappetreff her hjemme. Vi var bare 3 stykk, men det var koselig likevel. :D Jeg fikk malt 12 stempletrykk og laget 3 babybody kort. Bildene av de ligger enda på kamerat, men skal legge de ut så snart som mulig.
Ellers har jeg shoppet litt i d siste, men legger ikke ut bilder her, det er litt mye ;) Gleder meg iallefall til de siste pakkene kommer, så får jeg fortsette med kortlaging : D Jeg har skikkelig dilla på kort nå, så det har vært lite scrapping i det siste. Jeg har forresten en LO av Fredrik som jeg ikke har fått lagt ut, skal se om jeg ikke får gjort det imorgen.
Her er noen av kortene jeg har laget i det siste.
Papirene er fra Dreamstreet Papers, og er å få kjøpt på Scrapp & Lapp
Ellers har jeg brukt diverse blomster fra Prima og bling. Halvperler og mynt kommer fra Kort & Godt, det samme gjør Kamedamen på kort nummer to. Tekststemplet fra StempelgledeJeg er usikker hvor dette mønsterarket kommer fra, det fulgte med et scrappeblad jeg kjøpte for lenge siden. Bildet er funnet på nett, Klokken er et stemple fra Cecilie Lundstad og tekststemplet er fra StempelgledeDette er bare noen av kortene jeg har laget, skal se om jeg får tatt bilde av de andre imorgen :D

Ingen kommentarer: