Sider

onsdag 3. september 2008

Awards :D

Jeg har fått to awarder i det siste :D
Den første har jeg fått av Snuppelure74 Tusen takk skal du ha! klem


The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women. And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.


Jeg vil gi den videre til disse:

Merete

Hege

Berit

Elisabeth

Den andre har jeg fått av Solblomst Tusen takk, kjempekoselig! :D


1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.

Jeg vil gi Awarden til disse 5 flotte damene, takk for inspirasjon. klem

Gine
Merete
Xtina
Bibbi
Nina

3 kommentarer:

Meretekj sa...

Til min venn,Christel.
Nå ble jeg glad!
Tusen takk for den overraskende awarden jeg fikk fra deg.
Klem

{ Kristina } sa...

Tusen takk! :)

Jeanette sa...

Takk for malene du sendte! :) Håper å se mere nytt fra deg snart da ;).