Sider

mandag 30. juli 2012

Shopping og diverse kort

En flott dag!

Idag var livet tilbake til det normale, mannen på jobb og ungene begynte på SFO. Sara hadde sin aller første dag der, og hun stortrivdes :) Kjenner i hele kroppen at det var godt å ha de på SFO noen timer. Det har vært en lang sommer for dem der vi har malt huset når det var oppholdsvær. Så ungene har kjedet seg veldig til tider. Men det var denne sommeren, og det kommer ikke til å gjenta seg at vi maler huset selv neste gang (som bør være om veldig mange år!) Og neste år håper vi på en sydentur! :)

Mens unge var på SFOen hadde jeg planer om å rydde hus og begynne vasking av sofaen... Men endte på litt shopping istedet. Utrulig deilig å kunne gå for seg selv i butikkene uten en eller to unger som maser om ditt eller datt :) Jeg var innom Bohus å kjøpte et blomsterbord, men da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var en skade på det så jeg var å leverte det tilbake. De skulle prøve å skaffe meg et nytt, så folkens, kryss fingrene deres! Jeg kommer til å bli superlei meg hvis de ikke klarer å skaffe meg et nytt. 

Jeg dro så innom Løiten lys for å levere noen flere kort, og da jeg kom inn døren der så falt jeg pladask for et bilde som sto utstilt. Jeg bare måtte ha det, et utrolig lekkert bilde. Etterpå dro jeg innom Nille for å kjøpe en vintageboks, og endte også opp med en lykt som passet utrolig bra sammen med blomsterbordet (fant jo etterpå ut om skaden på bordet...) Jeg har ikke fått tatt bilde enda, men skal gjøre det imorgen :)

Jeg var også så heldig å finne to bukser til Niklas på Lindex, ta 2 betal for 1. Genialt for en som får hull på knærne bare noen ser på dem... ;/ Noen flere som har det slik?

Jeg har fått shoppet enda litt mere idag, var innom Jysk å kjøpte oss nye hagemøbler på salg, og så har jeg kjøpt bursdagsgave til Sara som fyller 6 år denne uken :D 

Så alt i alt er jeg strålende fornøyd med dagen, en ellers usunn dag, med to runder med hjemmelaget pizza :P Heldige meg fikk pizza da jeg var innom bestevenninnen min, og så laget jeg det til kvelds fordi eldste gutten skulle ha LAN sammen med to kompiser. Snill eller hva? :P

Jeg skal legge ut bilder imorgen av det jeg kjøpte idag, dere bare MÅ se bildet jeg kjøpte på Løiten Lys! 
Men er er bilder av noen kort som jeg har laget de siste mnd:

 Svigemors søster hadde stordag i juni, så her er to kort som er laget til jubilanten :)


Tre bursdagskort:  



  Da vi er helt ferdig med barnehagen, Sara i år, og Niklas for to år siden, så laget jeg dette kortet til de som jobber der, som "Takk for oss". De fikk også et epletre. Så nå håper vi at de får noen epler der slik at de kan invitere som på eplekake etterhvert ;)

Et dåpskort til jente, synes bildet på dette er så nydelig!

Nå er det snart natt her, fikk alt for lite søvn inatt, men det er bare en omstilling tilbake til hverdagen. 
Går sikkert bedre imorgen :P

1 kommentar:

Eva-Merete sa...

Du er bare så knallflink!