Sider

søndag 15. juni 2008

Lenge siden sist, og spiker i foten...

Huff da, her skjedde det ikke mye nei... Men jeg har vært veldig opptatt i det siste med syke barn, jobb, sommeravslutning på jobben og i bhg til ungene. Jeg har også hatt masse bestillinger på kort og ei tagbok. :D Jeg er så heldig å får selge kort igjennom Løiten Lys her hjemme, så jeg prøve å produsere for fult innimellom alt anna som må gjøres når man har hus... Vi har har litt blandet vær i d siste, sol, overskya, masse vind å til tider kaldt! håper sommeren kommer for fult snart.

Igår hadde vi ok vær, litt sol og litt skya. Ungene var hos svigersene så sambo fikk klipt det meste av plena. Vi har fått låne en vedklyver av pappa så jeg kløyvde ved til den store gullmedaljen ;) Men nå er iallefall alt klyvd ferdig. Sambo stablet veden mens jeg holdt på, så den er endelig på plass. Etterpå begynte jeg å kutte planker å diverse som skal brukes til tennved. Det har lagt siden i fjor ute i gresset så det var på tide å gjøre no. Jeg har enda litt igjen, men det må vente litt. Jeg skulle hente fram mere planker fra under uthuset da jeg tråkket på en plankebit å tråkket en spiker langt inn i foten :( så da var det bare å ringe legevakta å få ei stivkrampesprøyte... måte slite spikeren ut av foten og skoen, den satt så dypt og var skikkelig vondt :( Jeg har enda problemer med å gå, men håper det blir bedre til imorra så æ kan gå ordentlig på jobb... vanskelig å springe etter ungene slik det er nå ;)

Jeg håpe å få lagt ut noe bilda her, må bare sette meg litt mere inn i det... Alle har jo slike kule blogger, denna synes jeg selv er kjedelig derfor må jeg få "spritet" den litt opp.

Ingen kommentarer: