Sider

lørdag 21. juni 2008

Scrappepakker :D

Da har jeg fått tre scrappepakker i hus, de kom for noen daga siden men har ikke fått tid til å legge inn bilde før nå. De to første bildene er fra Steffens. Jeg måtte bare ha de stemplene der, elsker dem! De er så søte!! Denne pakken er bestilt fra http://www.scrappoglapp.no/ Den "husken" fra magnolia er sååååå fin!!! Det samme er 17. mai arkene. Jeg har laga noen LOer med slike ark, de ligger på hjemmesiden mi under Layouts 2008, http://www.scrappeberta.de/ BG sin serie Mellow elsker jeg! Fantastiske farger på de arkene! Jeg har laga masse kort med de arkene :D
Denna pakken er også fra Steffens. Jeg hadde fått noen trykk av Lida og bamsen hos venninnen min Connie fra Oslo. Ble forelsket i de så jeg måtte bare ha de stemplene selv. Puttet også oppi litt julestempler i handlekurven, fint å bynne tidlig med julekort, hihi

1 kommentar:

Anne Bente sa...

ejjjj så meget lækkert, de stempler der, de er jo bare total søde, glæder mig til at se dem i brug :)