Sider

søndag 12. desember 2010

Ønskeliste

Nå er det ikke lenge igjen til jul, og jeg skulle laget ønskeliste for lenge siden. Men ting går ikke så fort bestandig, men på den andre siden så har jeg bursdag i februar, så jeg må jo ønske meg noe til da også :P

* Øredobber. Da vi var på ferie i Tyrkia kjøpte jeg meg to sett med øredobber, de er desverre blitt ødelagte så jeg ønsker meg nye.

* Fra Celines Hus ønsker jeg meg denne boksen for å ha kattemat i :)
* Lysekrone, også fra Celines Hus. Trur den skal være i gangen eller på soverommet. Har ikke helt bestemt meg enda :)
* Denne badeserien fra Cleines Hus. Jeg mangler den krukken med lokk, og ønsker et til tannbørsteglass :)
* Denne lekre tavlen/klokken fra Celins Hus, den har reservert plass på kjøkkenveggen min :) genial til å skrive opp avtaler og handleliste :)
* Disse skålene fra Celines hus. Jeg har begynt å samle på de hvite med sølvskrift. Jeg har 2 som det står "snacks" på og en som det står "godis" på
* Denne hjertelysholderen fra Black Desig, som de selger på Lampehuset, Mesterlys her i Narvik.
På Tilbords har de disse krydderboksene i stål
De finnes i masse forskjellige krydder, og de jeg fant som aktuelle på nett er biffkrydder, grillkrydder, tandori masala, bakepulver, oregano, pommes frites krydder, kardemomme, karri, vaniljesukker, kanel

Desilitermåler i 3 dl, 6 dl, 1 liter ( eller 2 dl, 5 dl og 1 liter)
Er ikke disse muffinsformene søte??
Muffinsbrett :) Jeg er sååå lei alle de "misformede" muffinsene jeg får i vanlige papirformer

* Thomas Sabo armbånd, det som man kan feste charms på :)
* Charms til armbåndet
* Symaskin
* Gavekort Celines Hus ( det meste som jeg ønsker meg derfra koster litt... så jeg må spare)
* Gavekort Nicolines Verden (ønsker meg nesten halve butikken, hehehe)
* Lyslykter til å ha inne og ute i forskjellige størrelser.
* hvite kubbelys, brenner noe sinnsykt me lys i løpet av uka. Men det er så koselig!!
* Vintageputer i hvitt/beige til kjøkkenet :)
* 4 runde stolputer i hvitt eller lys beige
* 6 stoltrekk til spisebord stolene ( Denver stoler i imitert skinn fra Jysk)
* Ikea service som heter 365+ i hvitt. Jeg har 6 middagstallerkner. (som er firkantet)
* ekstra trekk til Ikeasofaen min, Ektorp, i lys beige :)

Det var det jeg kom på nå, men får føye på mere etterhvert :)
Får håpe på en lottopremie også ;)


Ingen kommentarer: