Sider

lørdag 15. januar 2011

Flere bilder fra Julehuset 2010 og Nyttårsaften

Jada, jeg vet at julen er over, men jeg fikk ikke lagt ut alle bildene som jeg lovet noen venner.
Så her kommer de, bedre sent enn aldri... :)

Den store svarte er Roberts stolthet...
Ikea-sofaen min, love it!! Synes det ble så bra med de røde putene til :)
Bare overse at det er så tomt på veggene, har ikke bestemt meg om hva og hvordan ting skal henges opp...
Bordpynten :) Blanke og røde glassperler, og røde hjerter.
Å telys må man ha :P
Bilde mot vinduene på nedsiden, sofaen og spisebordet.
Spisebord fra Jysk.

Pynten på spisebordet, elsker rødt og gull :)
Litt pynt foran vitrineskapet.
Nyttårsaften..

Her er noen bilder fra nyttårsaften.
Først på dagen var vi hos mamma og pappa og spiste nydelig mat.
Så ville ungene ut å teste stjernefyrstikkene.
Vi er ikke så stor fan av å skyte opp raketter, men stjernefyrstikker hadde vi :)
Det var bare Niklas som ville holde de, Sara ble redd.


Dessverre ble det ikke så mange bilder den dagen, de andre ble så uklare :(

Her er Sara før folk begynte å sende opp raketter alt for tidlig...
etterpå gikk munnen en helt annen vei...


På kvelden dro vi hjem for å se rakettene fra hagen vår,
men siden Sara er så redd dem, ble hun å jeg inne.
Robert har lovet Niklas at vi skal kjøpe fyrverkeri neste gang. Huff sier jeg bare...

2 kommentarer:

May Britt sa...

Hei hei
tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) klart du kan lage julekort i Januar!
Jeg var litt lei julekortlaging nå like før jul, det ble et rotteres syns jeg med å få laget alle julekortene jeg skulle ha til julemesser osv... så jeg gledet meg til å sette igang med andre kort over nytt år...men når januar begynte og jeg hadde ryddet bort en del juleting på pulten min så dukket Hjerteboden opp med en utfordring med 3 julekort i mnd. Jeg ble kjempe innspirert og fikk lyst til å lage julekort igjen. Det som er så fint er at nå kan jeg lage alle slags kort hver mnd. julekort også:)

Så det er bare og sette igang:) gleder meg til å se hva du får til:)

Klem maya

Trine sa...

Så koseli julehus :)
Aldri forseint å vise det frem :D

Klæm