Sider

mandag 16. juli 2012

Babykort

Babykort

For ei tid tilbake siden bestilte jeg en mønsterark pakke fra Bikuben. Da jeg fikk den var jeg usikker på om jeg fikk til å bruke den, men etter å ha prøvet og feilet, kan jeg rett å slett si at jeg ELSKER den! 
(Bilde lånt her)
Arkene kommer fra g45 graphic, og pakken heter Little Darlings. I pakker er det mønsterark og bilder som passer til :) Hvis dere ser i tidligere innlegg så har jeg laget flere kort med denne serien :)

Og her kommer flere kort, der bare bildene er ulike. Jeg har brukt bilder slik at noen av kortene kan brukes til flere nasjonaliteter, ikke bare til barn som er lys i huden. De skal også inn til noen utfordringer, se teksten under bildene :)

 
Dette første kortet skal jeg levere til Scrapshops juli utfordring. Denne måneden er det en skisse man skal jobbe utifra. 
Her kan du ser skisse, og i kommentarfeltet ligger det linker til andres bidrag. 



Anonyme Scrapppere har som utfordring denne gangen å bruke sommerlige farger eller tema som har med sommeren å gjøre. For meg er sommeren gul og rosa, noe jeg har brukt i dette kortet. Hvis du har lyst å være med i utfordringen eller se de andre bidragene, så kan du gjøre det her



4 kommentarer:

Connie sa...

Mange nydelige babykort du har laget:)
Lekkert.
Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Pauline sa...

Kjempefine kort, skjønne farger og mønstre!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrapshop!! :-)

Linda Brun sa...

For noen lekre bebiskort, og flott tolkning av skissen.
Kjempekjekt at du tok utfordringen vår hos Scrapshop.

Linda sa...

ååå, de frimerkene var søte! Likte godt oppsettet.

Takk for at du tok utfordringen vi har i Scrapshopbloggen :)