Sider

onsdag 18. juli 2012

Tidlig morgen, og noen bryllupskort

Tidlig morgen, og noen bryllupskort

Idag ble jeg vekt 07.30 av noen fra kommunene som var å saget ned busker og trær nedfor huset vårt. Snakk om å være trøtt i øynene! Siden jeg ikke fikk sove da jeg la med igår, fikk jeg 4 timer søvn inatt. Dette kommer til å bli en laaaaaang dag! Nytter ikke å legge seg igjen, den bilen som de bruker bråker mye :/ Men jeg får gjøre det beste ut av det :) 

Her er iallefall noe bryllupskort som jeg har laget. 










Ha en flott onsdag alle sammen, og tusen takk for at du legger spor etter deg :)

1 kommentar:

Connie sa...

Woooow for en produksjon:)
Så mye lekkert. Laget bryllupskort for hele bryllupet du skal i til høsten? He he
Nydelige alle sammen og så mange fine bilder du har brukt.

Ja Sagen har så mange fine servietter. Går aldri lei av disse. Dem jeg har laget i dag er en av mine favoritter. Sagen kommer med egen nettbutikk til høsten, så da blir det lettere å få tak i dem.
Ønsker deg en fin lang dag.
Klem Connie