Sider

onsdag 25. juli 2012

Bursdagskort

Bursdagskort 

Thats just so cute har en fargeutfordring med frist idag. Man skal bruke minst tre av fire farger som er:  lilla, grønn, hvit eller blå. Jeg visste at jeg hadde noen gamle mønsterark i lilla og grønn, med litt hvitt på. Og etter noe leting fant jeg dem. Jepp, det stemmer, jeg har ikke system, men en gang... :P 
Jeg fikk laget to kort til denne utfordringen, men legger de i to innlegg. 

Her er det første kortet. jeg har brukt et precolored digistempel fra Kenny K :)

 Hvis du ønsker å delta, eller se de andre bidragene så kan du se de her

3 kommentarer:

Linda sa...

Tøfft stempel og herlig blomster klynge du har her :)

Takk for at du tok utfordringen vår

GryA sa...

Kjempestilig kort!! Kult motiv og jeg liker at det er utklipt. Ser ut som om jenta kommer gående ut av kortet.

Moro at du ville være med oss på en utfordring!

pia iris sa...

lekker blomsterbukett, likte swirlen der.
herlig trykk.
takk for ditt bidrag. klem pia