Sider

torsdag 22. juli 2010

En liten oppdatering...

Hei å hå :)

Idag har vi vært på shopping, igjen :P
Men vi har bare shoppa nødvendige ting. Tidligere skrev jeg at vi holdt på med et nytt prosjekt, men det var hemmelig. Men det varte ikke lenge... Prosjektet var oppussing av Fredrik sitt rom. Han var dratt på ferie til pappaen sin og skulle ikke vite hva vi holdt på med. To dager etter at han dro, kom han hjem for å hente noe, å da så han jo hva som skjedde der nede... jaja, sånn kan det gå.

Rommet til Fredrik har vært likedann siden vi flyttet inn, orange gulv (skjønner ikke hva de tenkte...) brystpanel, med rødt over. I et hjørne har det tidligere stått et skap, å da vi fjernet det var det blått bak... De som har bodd her før hadde bare malt rundt selve skapet og lagt brystpanel inntil det... Det så rett å slett ikke ut. Vi har lenge tenkt at vi skulle bynne, men har ikke kommet oss igang før nu.

Det som er kjøpt inn til rommet hannes er nytt tak, hvite lister både oppe og nede, lyst tregulv, hvite huntonittplater og ny hvit dør. Vi skal også tette igjen der døren hannes har vært og flytte den litt. Han vil også få egen inngang, med helt ny ytterdør :) Jeg tror det kommer til å bli knallflott. Taket er kommet opp, og platene kommer nok på veggen over helgen. Vi blir ikke ferdig til han kommer hjem, men det får bare være. Ting tar tid... jeg skal ta bilder underveis slik at dere kan se :)

Ellers har vi vært på Elkjøp og shoppa ny støvsuger, micro, steikovn og tørketrommel. :D De to sistnevnte kommer desverre ikke før 5. august, så jeg må nok på gårdene for å få stekt bursdagskakene til Sara som fyller 4 år 1.august...

Jeg har også fått laget flere bryllupskort i det siste, samt hengt opp litt veggord :) Håper på godvær slik at jeg kan få tatt noen bilder. Her er det jo bare vått, mørkt og trist om dagene.. men i helgen sies det at solen kommer... Jeg har forresten fyrt i ovnen idag, trur aldri jeg har gjort det så tidlig før... :S

Jupp, en liten oppdatering fra meg. Nå skal jeg rydde litt på den eksterne harddisken... Mulig jeg trenger noen år på det ;)

Ingen kommentarer: